BCTN

Medewerkers aan het woord: “eerst koffie halen voor de mensen die er al zijn”

Medewerker Den Bosch

Iedere maand interviewt BCTN’er Joline Smits een collega. Benieuwd hoe het is om te werken bij BCTN? Lees dan de verhalen van jouw toekomstig collega’s of solliciteer direct voor één van onze openstaande vacatures.

Deze maand is onze collega Jeroen aan het woord. Jeroen is de Terminal Manager van onze locatie in Den Bosch. Sinds 12 jaar is Jeroen werkzaam binnen BCTN. Tijdens deze periode heeft Jeroen diverse functies uitgevoerd. In 2002 begon hij als medewerker Customer Service waarna hij vervolgens de overstap maakte naar de afdeling Barge Planning. In 2009 heeft Jeroen een kort uitstapje gemaakt maar is sinds 2012 weer terug bij BCTN. Ditmaal om wederom te werken op de afdeling Barge Planning en hierna bij de afdeling Customer Service. Sinds mei 2014 is hij werkzaam als Terminal Manager van Den Bosch.

“Elke dag is een andere dag, maar begint bij mij altijd hetzelfde: Computer aanzetten en daarna eerst koffie halen voor de mensen die er al zijn, je moet de dag goed beginnen!” aldus Jeroen.

Terminal Manager zijn is een uitdagende functie, waarbij je elke dag met andere dingen bezig bent. Zo moet een Terminal Manager zijn personeel instrueren, zaken doorlopen die betrekking hebben op facturatie, klanten en roosters. Daarnaast is de belangrijkste taak natuurlijk de operatie op rolletjes laten verlopen. Jeroen: “Deze veelzijdigheid in mijn functie maakt mijn werk uitdagend en leuk. Er gebeurt altijd wel wat. Wat mooi is aan het werken bij BCTN, is dat bij iedereen klanttevredenheid voorop staat en iedereen naar het zelfde doel streeft! Mijn persoonlijke doel binnen BCTN is ervoor zorgen dat Den Bosch de beste en leukste terminal blijft! Hier zal ik nog jaren voor werken om te zorgen dat dit zo blijft”.

Mobiele versie afsluiten