Iedere maand interviewt BCTN’er Joline Smits een collega. Benieuwd hoe het is om te werken bij BCTN? Lees dan de verhalen van jouw toekomstig collega’s of solliciteer direct voor één van onze openstaande vacatures.
Deze maand is Astrid aan het woord. Astrid is sinds twee jaar onze customer service topper voor de terminal in Meerhout (België). Samen met haar collega’s is zij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Klanten komen bij hen met verschillende vragen die uitlopen van of we een container hebben staan tot hoe laat de terminal open is. Dit zorgt ervoor dat het werk erg afwisselend is. Elke klant heeft namelijk weer andere specificaties nodig.
“Afwisseling in mijn werkdag, maakt mijn job zo leuk. Geen dag is het zelfde. Ik zit hier helemaal op mijn plekje!” aldus Astrid.
Wat voor Astrid haar werk ook uitdagend en leuk maakt is het feit dat de customer service orders verwerken, waar de kwaliteit hiervan ook een grote impact heeft op de rest van de logistieke keten.