Iedere maand interviewt BCTN’er Joline Smits een collega. Benieuwd hoe het is om te werken bij BCTN? Lees dan de verhalen van jouw toekomstige collega’s of solliciteer direct voor één van onze openstaande vacatures.
Deze maand is Seema Raghoebarsing aan het woord. Al bijna een jaar is Seema werkzaam binnen BCTN Venray als Customer Service medewerkster. Elke dag komt Seema met plezier naar haar werk. Ze begint om 08:30 uur en om 17:30 gaat ze met een goed gevoel naar huis. Hoe komt dat goede gevoel tot stand? Als eerste start ze haar computer op om te beginnen met het nalopen van de mailbox. De binnengekomen mailtjes zet ze in een prioriteitenlijst alvorens ze begint met het versturen van de intransit lijsten. De rest van de dag is het bijhouden van de mailbox en telefoontjes beantwoorden. “Maar ook pauze hoort er natuurlijk bij, dan is het de krant lezen en bijkletsen. Maar dit komt alleen voor wanneer het werk toelaat”, aldus Seema.
Seema is één van de twee vrouwen die werkzaam is binnen BCTN Venray, maar ondanks dat vindt ze het een hartstikke leuk team om mee te werken. Dit zegt ze uit ervaring die ze heeft opgedaan bij haar vorige banen. “Wat ik leuk vind bij BCTN is dat ik hier de containerwereld heb leren kennen, de in- en uitvoerstroom van containers binnen de Benelux. Daarnaast kom je ook met zoveel klanten in contact, waar je uiteindelijk een band mee opbouwt en hen op deze manier zo goed mogelijk van dienst kan zijn. Dit zorgt ervoor dat er een goede samenwerking tussen beide partijen ontstaat en dat maakt dat ik met plezier naar mijn werk ga!”. De collegialiteit onderling zorgt er ook voor dat het werken bij BCTN leuk blijft, geeft Seema aan. Ze ondersteunen elkaar waar nodig, staan open voor ieders mening en hebben respect voor elkaar. Hierin is het belangrijk dat er goed wordt gecommuniceerd en samen gewerkt. Dit zorgt voor een sterk en leuk team! “Ook mijn manager Paul de Jong staat altijd klaar om een gesprek te voeren en helpt mee in het team. Samen met het hele team van BCTN Venray zorgen we ervoor om de klanten tevreden te stellen met de aankomst van hun containers en dat deze ook op tijd geleverd worden”, aldus Seema.
De toekomst van BCTN Venray zal een bewogen toekomst worden. In maart 2018 zal de verbouwing van deze terminal beginnen om onze klanten nog beter te kunnen ondersteunen in hun logistieke uitdagingen. Ook Seema ziet toekomst in BCTN. Seema is altijd positief ingesteld en hoopt naast de Customer Service taken ook verantwoordelijk te worden voor nieuwe taken. Seema: “Beter gezegd, ik sta open voor veranderingen en werk hier graag met de volle 100% aan.